Creatieve alternatieve Algemene Ledenvergadering Muziekvereniging Meierijstad

In de eerste week van Oktober heeft Muziekvereniging Meierijstad een zeer creatieve en alternatieve Algemene Ledenvergadering gehouden. Aanleiding is dat we bij Muziekvereniging Meierijstad zo gewoon als mogelijk willen doen en zo bijzonder als nodig. Gelukkig staan de COVID maatregelen ons nog toe dat wij in kleine(re) groepen wekelijks repeteren in De Brink en ons voorbereiden op een muzikale activiteit op 8 november, waarover later meer.

Zo gewoon als mogelijk betekent ook dat je een Algemene Ledenvergadering wilt houden om het oude verenigingsjaar af te sluiten en weer bezig te gaan met nieuw plannen. Soms houdt dat in dat er ook formele zaken geregeld moeten worden zoals een bestuurswissel. Deze Algemene Ledenvergadering heeft Marloes Helmes, bestuurslid PR & Communicatie, haar bestuurslidmaatschap overgedragen aan Marjolein Rombout. Na een periode van bijna 15 jaar besturen in het bestuur van onze vereniging en haar voorganger Harmonie Nijnsel en een succesvolle fusie vond Marloes het tijd om het stokje over te dragen. In de persoon van Wim Beeks, de voorzitter, hebben de leden hun grote dank en waardering voor de inzet van Marloes uitgesproken. Met haar tomeloze inzet en nauwkeurige manier van werken is de communicatie binnen de vereniging en zeker ook naar buiten toe op een hoog niveau gekomen. Marloes blijft natuurlijk met veel plezier muziek maken binnen onze vereniging.