Doel en visie

Muziekvereniging Meierijstad!

'De muziekvereniging van en voor onze gemeente Meierijstad'. Met een stevige basis in de kernen Nijnsel, Sint-Oedenrode, Eerde en Veghel. Zodat muziek (leren) maken voor iedereen toegankelijk blijft.

Door open en eerlijk te zijn, met respect met elkaar om te gaan en door samen te werken wil Muziekvereniging Meierijstad voor heel Meierijstad een onmisbare muziekvereniging zijn. Wij willen op hoog niveau musiceren. Wij staan open voor iedereen die met plezier muziek wil (leren) spelen. Aan beginnende muzikanten bieden wij een optimale begeleiding tijdens hun opleiding.

Bij het verzorgen van concerten is er bijzondere aandacht voor onze sociale/maatschappelijke rol, waarbij we een bijdrage willen leveren aan de gemeenschap van de gemeente Meierijstad.