IJzer/ Papier

Oud IJzer ophalen

Muziekvereniging Meierijstad haalt uw oud ijzer op. Deze actie wordt overgenomen van Harmonie Nijnsel, dat sinds 2002 in de kernen van de voormalige gemeente Sint Oedenrode oud ijzer heeft ingezameld. De jaarlijkse ijzerdag, wanneer de hele vereniging in actie komt, is erg gezellig en altijd een groot succes.

Als u oud ijzer wil aanbieden, kunt u contact met ons opnemen via 06-20838667 (Jan Sijbers) of ijzer@muziekverenigingmeierijstad.nl

In 2019 wordt er op de volgende data oud ijzer opgehaald: 12 januari, 9 februari, 9 maart, 13 april, 11 mei, 8 juni, 13 juli, 14 september, 12 oktober, 9 november en 14 december.

Papiercontainer

1x per 6 weken wordt door Muziekvereniging Meierijstad oud papier ingezameld in Eerde. U kunt uw oud papier brengen naar de container, die zoals gebruikelijk staat op de parkeerplaats aan de Dubbelen. Muziekvereniging Meierijstad neemt deze actie over van Muziekvereniging EDB uit Eerde.

In 2019 wordt het oud papier ingezameld op de volgende data: 12 januari, 9 februari, 16 maart, 6 april, 11 mei, 8 juni, 7 september, 5 oktober en 14 december.