Jeugd

Ben jij een jonge muzikant? Wil je graag een instrument leren spelen of zoek je een plek waar je in groepsverband muziek kan maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Je kunt altijd vrijblijvend een gratis proefles aanvragen via opleidingenwervingmvm@outlook.com.

Als je lid wordt bij onze vereniging, ervaar je verschillende voordelen.

Wat bieden we je aan als jeugdlid onder de 18 jaar?

• Je kunt gratis een instrument lenen zo nodig.
  • Je krijgt 100 euro per jaar lesgeld.
  • Er is een opleidingsorkest waar je je bij aan kan sluiten om te leren samenspelen met andere muzikanten en andere instrumenten.
  • Bij het bereiken van een bepaald niveau, is er de mogelijkheid door te stromen naar het grote orkest.
  • Door lid te worden en je bij een orkest aan te sluiten, stimuleer je zowel de sociale-emotionele ontwikkeling als de muzikale ontwikkeling.
  • Kinderen die op jonge leeftijd een instrument leren spelen, ontwikkelen een beter taalgevoel en een betere motoriek. Het bevordert de concentratie, verbetert je gemoedstoestand en vermindert stress.
  • Elk jaar organiseren we een jeugduitje.
  • Leuke concerten waar je aan deel kan nemen.

Heeft dit je enthousiast gemaakt en lijkt het je leuk om kennis met ons te maken? Vul dan ons contactformulier in en dan nemen wij contact met je op.