Muziekkriebels

'Samen noten kraken'

U bent op deze pagina terecht gekomen, waarschijnlijk omdat u al ooit eerder muziek heeft gemaakt en u weer interesse heeft in muziek maken met anderen. Dan is dit uw kans en een goed begin om weer te starten.

Wij hebben een nieuw project in de wereld gebracht, namelijk: samen noten kraken. We zijn op zoek naar ervaren muzikanten die al ooit muziek hebben gemaakt en nu weer hun hobby willen oppakken en/of op zoek zijn naar een orkest om te spelen in groepsverband.

Wat wij te bieden hebben als vereniging:

• Twee maanden gratis proef lidmaatschap.
  • Instrument van de vereniging tijdens proefperiode.
  • Een buddy uit het orkest die je op weg helpt en je wegwijs maakt in de vereniging.
  • Vooraf doorspelen van muziekstukken met eigen leden of sectie. Zo ontwikkelt u een band met andere leden en kunt u beter meedoen tijdens de repetitie.
  • Muziekles van muziekdocent middels knipkaart, met eigen bijdrage.
  • Naast muzikale projecten, organiseren we ook vele gezellige andere activiteiten. En na de repetitie of tijdens de pauze gezellig een drankje doen met andere leden.

Hebben we uw interesse gewekt en wilt u eens een kijkje komen nemen? U kunt hier op onze website alle informatie vinden. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de homepagina. Graag tot ziens!