Goede doelen actie ‘Dn Einder’

Een paar maanden geleden hebben we onszelf aangemeld bij de goede doelen actie van Dn Einder, een kringloopwinkel in Sint-Oedenrode. We hadden namelijk ook een doel voor ogen.

We wilden graag instrumenten aanschaffen. Plastic blaasinstrumenten, klokkenspellen en een set boomwhackers.

Deze instrumenten gaan we gebruiken om jeugdleden te werven. We zouden veel meer jonge muzikanten bij de vereniging willen hebben. Het is nu een klein mooi clubje en daar willen we verandering in brengen.

We willen door middel van workshops bij bso’s de jeugd meer in aanraking laten komen met muziek, hun interesse voor zelf muziek maken vergroten en daardoor hopen we jonge leden bij de vereniging te krijgen.

Niet alleen positief voor ons, maar ook voor de jeugd.

Muziek is iets heel moois en dat gunnen we iedereen. Daarbij is muziek goed voor zowel je lichamelijke als geestelijke ontwikkeling. Bijv. je fijne motoriek en je concentratievermogen.

Toen werden we gebeld met het goede nieuws dat we genomineerd waren. We zitten vol blijdschap en enthousiasme. Blij omdat we zojuist 750 euro gekregen hebben. Wat een geweldig bedrag! En daarnaast enthousiast om aan de slag te gaan!

We willen Dn Einder kringloopwinkel nogmaals hartelijk danken. Wat een eer om genomineerd te worden en dan ook nog de prijs toegekend te krijgen!