MVM organiseert jaarlijkse Oud IJzer Ophaaldag voor Muzikale Evenementen.

Muziekvereniging Meierijstad kondigt weer hun jaarlijkse Oud IJzer Ophaaldag aan, die zal plaatsvinden op zaterdag 14 oktober in de gemeente Meierijstad. Met de opbrengst wil de vereniging muzikale hoogtepunten zoals een gezellig Hapjesconcert in het voorjaar en een eindejaarsoptreden in de St. Jan in Den Bosch financieren.

Leden van de Muziekvereniging Meierijstad zullen met aanhangers door de gemeente rijden om oud ijzer op te halen op adressen die zich van tevoren hebben aangemeld. Dit is niet alleen een geweldige gelegenheid voor mensen om zich te ontdoen van oude metalen van ijzer, RVS, koper, aluminium of lood die ze niet meer nodig hebben, maar het draagt ook bij aan het voortbestaan van deze muzikale activiteiten.

Met de opbrengst van deze inzameling kan Muziekvereniging Meierijstad bijdragen aan de culturele rijkdom in de gemeente Meierijstad. De beoogde activiteiten zijn een genot voor zowel muziekliefhebbers als de lokale gemeenschap en we nodigen iedereen uit om deel te nemen aan deze inzamelingsactie.

Gaat u uw garage opruimen of bent u aan het verbouwen? U kunt zich aanmelden om uw oud ijzer op te laten halen via 06-23012723 of via ijzer@muziekverenigingmeierijstad.nl

Muziekvereniging Meierijstad is een bloeiende en enthousiaste vereniging met een passie voor muziek. Hun inzet voor muzikale excellentie en gemeenschapsbetrokkenheid maakt de vereniging tot een ware aanwinst voor de gemeente Meierijstad.