Muzikaal weekend!

Wij hebben een succesvol muzikaal weekend erop zitten!

Vrijdagavond begon de slagwerkgroep met het eerste optreden van Papgat op de Planken. Samen met een 9-tal muzikanten uit het Harmonieorkest brachten zij Jalou City Lights ten gehore. Het publiek reageerde heel enthousiast op dit spectaculaire optreden door 7 slagwerkers op 16 trommels. Ook op zaterdagavond waren zij present op Papgat op de Planken en gaven ze weer een mooie show weg.

Op zondag was het de beurt aan het Harmonieorkest. In De Brink hebben zij een mooi uitwisselingsconcert gegeven met ROB, Regio-orkest Oost Brabant. In dit orkest spelen Veerle en Miranda uit ons Harmonieorkest ook mee. Het was een goed bezochte middag met mooie muziek van beide orkesten. Voor de pauze speelde ROB een afwisselend programma en na de pauze nam Muziekvereniging Meierijstad de luisteraars mee in Oosterse sferen.