Contributie en Lesgeld

Contributie

Het bestaansrecht van de muziekvereniging wordt mede bepaald door haar leden. Zij dragen daar onder meer aan bij door een financiële bijdrage.

De contributie bedraagt:

• Voor jeugdleden (tot 18 jaar) € 165,00 per jaar*
  • Voor leden van 18 jaar en ouder € 185,00 per jaar*

Elk 2e en volgende lid uit één gezin op één adres ontvangt op de contributie een korting van 10%.

Instrumenthuur

De vereniging promoot het gebruik van eigen kwalitatief goede instrumenten. Maar het is ook mogelijk een instrument van de vereniging te gebruiken.

Omdat Muziekvereniging Meierijstad het muziek maken door jeugd actief wil promoten, wordt er onderscheid gemaakt tussen jeugdleden en volwassenleden. Voor jeugdleden is de huur van een instrument inbegrepen in het contributiebedrag. Startende jeugdslagwerkers krijgen eenmalig een set drumstokken.

Instrumentenhuur per jaar bedraagt:

• Voor jeugdleden (tot 18 jaar) €   0,00 per jaar*
  • Voor leden van 18 jaar en ouder € 50,00 per jaar*
Lesgeld

Muziekvereniging Meierijstad werkt intensief samen met Phoenix Cultuur. Wij hebben met hen ook afspraken gemaakt over de lesgeldtarieven. Die kunnen afwijken van de tarieven op hun site. Wil je de actuele tarieven weten, neem dan contact met ons op.

Phoenix Cultuur brengt de kosten van de muzieklessen bij onze Muziekvereniging in rekening. Vervolgens brengt Muziekvereniging Meierijstad deze kosten in rekening aan het lid, maar daarop wordt door Muziekvereniging Meierijstad wel nog een extra korting (lesgeldbijdrage) gegeven voor jeugdleden.

De lesgeldbijdrage van de vereniging per jaar bedraagt:

• Voor jeugdleden € 100,00 per jaar (in mindering op lesgeldnota)

* Tarieven per schooljaar 2024/2025. Deze worden jaarlijks geïndexeerd.