Symfonie van Smaken

Muziekvereniging Meierijstad nodigt u uit voor een unieke muzikale reis tijdens ‘Symfonie van Smaken’ op zaterdag 25 mei om 19.30 uur in de Gasthuishoeve in Sint-Oedenrode.

De avond belooft een smaakvolle ervaring te worden, waarbij muziek en culinaire verrassingen samenkomen. WIU, de slagwerkgroep en het harmonieorkest nemen de bezoekers mee op reis over de wereld. Van Afrika tot aan Noord Amerika en van Azië tot Zuid Amerika.

Bij elk werelddeel zullen de bezoekers worden verrast met culinaire hoogstandjes die passen bij de regio, verzorgd door Smaakroute Rooi: een collectief van lokale horecagelegenheden uit Sint-Oedenrode.

De inloop is om 19:00 en de avond zal starten om 19:30. Een aantal VIP-plaatsen zijn toegewezen aan Stichting Met je Hart Rooi. De overige kaarten zijn vanaf vrijdag 26 april 18.00 uur te bestellen via deze link. Er zijn slechts 110 kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij.

Mis deze unieke muzikale en culinaire ervaring niet!

Voor meer informatie neem contact op met: muziekverenigingmeierijstad@outlook.com